Long days, hope it will not be the same tomorrow

Heej bloggen, Lång dag men rolig. I dag har dagen varit lång eller riktigt lång den började kl halv 6 och slutade kl 10 på kvällen. Den började med utsläpp sedan fixa allt i stallet, sedan gratta pappa som fyllde år. Sedan kl 10 så åkte jag och mamma med tävlingssektionen till södertälje vi hade en tävling där. Det var allsvenskan som vi skulle ha hos oss men blev flyttad dit. Jag satt i sekertriatet och lärde mig en massa det var roligt men sträsigt specielt från början då vissa saker inte funkade. Men det slutade kl 19.00 så jag var inte hemma fören kl 20 och då skulle jag rida, putsa saker, packa och fixa Nanda. Så när jag var klar med det var kl 10 och nu är jag klar ska skriva ut startlistan för i morgon sedan ska jag i säng. I morgon är det tävling önska mig lycka till

I går firade vi mig och Undine det var ass roligt, så jag var lite trött i morse för jag kom hem kl 12 halv ett i går.
Här är en bild
Undine och Moa sedan vickan i backrunden

Hare bra // N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0