I want my letter

Hej bloggen, i dag skiner solen och det är hyfsat varmt ute. Jag ska snart ner till stallet och rida, det blir ingen lektion i dag för sara. Men ska försöka flörta med skolan om en morgon som jag kan vara ledig på. Vi har ju NP i matte nästa vecka så jag hoppas det går.

I dag fick jag också veta att dom som är preliminär intagna på strömsholm får åka ditt en dag och rida. Jag har inte fått mitt brev än men brevbäraren här ute brukar ofta göra lite fel. Så jag hoppas jag får brevet på måndag, annars får vi ringa. Men om det är så, så kommer jag den 12 maj som det kommer att vara, så kommer jag få åka ditt och rida. Jäkligt kul hoppas jag får en bra häst då. Dagen efter den 12 så är det tävling för mig och Nanda. Hoppas jag lär mig då något.

Nu ska jag ner till stallet, tar med min kameran och ska försöka se till att det blir en film.

Hare bra //N&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0