I wanna run with reckless emotion, Find out if love is a size of an ocean

Heej bloggen, ett tag sen som sakt skriver när något specilet ska hända.
I morgon är det TÄVLING :) är fett taggad ska bli skit kul. Nanda när borstad och putsad alla saker med. Jag har packat allt så allt blir bra.

Kommer starta första klassen mellan 10.20 - 10. 30 och andra klassen mellan 15.10 - 15.25 så håll tummarna för mig då :).

I dag red jag igenom henne hon var jätte fin i början tills jag inte fick till en gallop perfekt. Så då blev det jobbigt Nanda blev sur och ville inte lyssna alls hon sparkade backut när jag sa till henne och hon fattade inte när jag ville hon sprang när jag fick i gång gallopen. Lite mislyckat, men så här var det förra tävlingen också eller dagen innan. Och sedan på tävlingsdagen var hon ass fin.
 I morgon kommer det blir en lång dag, jag kommer inte få någon placering det är 110% säkert, men mitt mål med denna tävling och alltid är, att det ska vara kul, och jag ska förbättra mitt resultat.

I morgon åker bara jag, mamma och pappa ingen kompis hänger med. Om det hade varit så för ett år sedan hade vi velat att någon annan hängde med men nu har vi fått in en jäkla bra rutin och vi är lugna och glada.

Tävling
Hare bra //N&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0