Nandas and my trip

Vickan och Black Jack


Bild: Gamal bild på Vickan och Jack
Hej bloggen i går var en underbar dag. Jag var på hässling by hos vickan. Jag hade med mig Nanda vi åkte ditt som en last träning men ändå som en resa. Vi red först i ridhuset och sen red ut. Vi galloperade på ängarna och det var sjukt kul Nanda och Jack var jätte fina tillsammans och jag och vickan hade det kul. Jag ska säkert åka dit nogon annan gång. Last träningen ditt gick supper Nanda gick in på 3 minuter REKORD och jag och pappa blev skit glada. Det tog 20 minuter dit  men när vi skulle åka hem tog det 15 - 20 minuter var tvungna att ta fram spöt och då gick hon in. Tog inga bilder även fast jag hade med mig kameran men jag får väl fota någon annan gång.
Idag eller morse red jag för Sara hade fortfarnade spöt under tummarna. Nanda gick fint men var lite jobbig.

Hittade något jätte roligt på Idas blogg började gråta när jag såg det :( :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0