I'm not dead

Glass i stora lass!
det är min frukost lunch och middag =) kan inte äta något annat. Ja i går operera jag mig. Operationen tog typ 45 minuter och under den tiden var jag vaken och låg med saker över huvudet på kroppen jag hade också en mössa på mig ja det var helt sjukt. Men det blev en tand som åkte ut och 6 stgn i munnen. Det ända som var gjobigt var att när jag skulle ta någon brus tablet så spyde jag och hostade blod inte trevligt. Men till det tråktiga är att jag inte får rida eller anstränga migoch min kind kommer bli svullen så på onsdag vet jag inte vad jag ska göra med skolfotot.

 
Rolig bild innan jag skulle operera mig undine fotar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0