I know you now

Pappa Kent och Nanda Lastträning sön


Heej Bloggen. I dag har varit en bra dag helgen i stallet har varit bra och ja nu håller jag på att lära mig en låt till skolan. I helgen så lasttränade vi Nanda var duktig första dagen tog det 15 - 19 minuter tror jag innan hon gick in, vi hade inga linor eller spön hon var så duktig och den nya hästtransporten värkar hon gilla men vi hade inte fixat frontutlastningen så vi var tvungna att ta ut henne den vanliga vägen och som vanligt slängde hon sig backåt och jag kunde nästan inte hålla henne. Men på söndagen så red jag också lektion för Sara det gick mycket bra. lastträningen med denna gång tog det bara 5 - 10 minuter att ta sig in och ut så hade vi fixat frontutlastningen och Nanda var så duktig hon gick lungt ut och vänta på mig när jag ville. Jag viste att det skulle gå bättre med frontulastningen och jag hade rätt, då förtog jag hur mycket jag känner min egen häst jag har haft henne nu i 2,5 år och jag känner henne så mycket nu det är som om jag har kännt henne hela mitt liv. Idag red jag ut inget specielt hände :).


Nanda i hästtransporten
Hare bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0