COLD

Esse Golden Boy



Hej bloggen nu är jag hemma sitter här med papper och snyter mig en gång i minuten. Jag är då förkyld :S inte så bra för veckan som kommer ska jag rida för Sara och jag ska tävla på söndag. I dag red jag för Sara som jag inte har gjort på hela sommaren det gick inte så bra tyckte jag men kanske för att nuär det nya krav. I går var jag hos Emma det var mycket kul jag tömkörde Grynet och gick ut med de andra. Men jag trivs väldigt bra där ute det gick bra att åka dit och ska säkert dit snart. Jag fotade alla hästarna och blev mycket nöjd. Just nu har vi gäster men de är på promenad och jag fick villa snart kommer dem säkert och då ska vi äta äppelpaj :).


Esse Golden brown

Hare Bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0