The most amazing thing is you

Nanda <3


Heej Bloggen, börjar med dagens höjdpungt JAG ÄR MED I BÅDA KLASSERNA =D blev inte bortlottad som jag trodde så nu ska jag tävla lC och LB på Sundby. Startlistorna kom upp i dag och jag startar sist i LC som vanligt :P och i LB 9. Det kommer därför inte bli så lång dag men vi kanske stannar kvar och tittar på de andra. I dag red jag ut. Men jag är ju dum jag tog lindor vet ej varför men det är snyggt men tror ni inte då att det är supper lerigt ute och när jag hade ridit ute lite gick jag in på volten och galloperade där blev dem inte lite minde smutsiga. Mitt nya back on track täcke blev också smutsigt :S men jag tvättade av dem men lite jobbigt asså. Nanda var duktig på volten hon gick fint lyssnade på mig även fast en tjej hade sin unghäst där som dampade brydde sig Nanda ingenting. 

Imorgon ska jag rida för Sara på morgonen så ska sova snart så jag är pig och glad i morgon. För i morgon ska vi också spring 2,5 km i skolan på tid och senare ska jag och 14 gänget fira Vickan min kompis hon fyller år så blir säkert en sen natt. 

Om ni vill att jag ska ändra något här på bloggen kommentera gärna, Hare bra /N&M 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0