It is in the morning instead

Lyckeby sjön



heej bloggen igen. Nu är jag hemma från stallet har ridit ut med nell på typ en långritt, blev inte så långt men det var kul. Vi stannade vid lyckbysjön och fikade. Hästarna var gulliga fast jag hade med mig grimma så jag behövde inte hålla i Nanda som Nell behövde :P. Men det här ska vi lugnt göra någon annan gång. Det var i morgon vi skulle ha spök kväll så jag kunde ha hängt med på aik matchen men men får heja på här hemma, vet inte riktigt vad jag ska göra i kväll men annars blir den en lugn hemma kväll.

Bilder från dagen :) Nell ville att jag skulle lägga ut till hennes blogg www.blackijacki.blogg.se

Back Jack och NellnandaNell och Black jackBlack Jack och Nanda
Nell å Blacki :)Moa å Nanda
Hare bra /N&M

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0