I'm tired


Hej bloggen, förlåt för jag inte skrev i går men var för trött. Det blev en lång dag på tävlingen.
Dagen: Vi åkte hem i från kl 9 Nanda gick in i häst transporten nästan på en gång. När vi kom fram var det nästan 2 timmar till jag skulle rida men jag gick runt på stället kollade på anlägningen och andra personer som red. Sen när det var dax för upp sitning så var det kanske en timme innan jag skritade runt lite med Nanda på tygen hon kändes fin när jag hoppade upp så jag var nöjd.
 Framridningen gick såklart mycket bra Nanda var hur fin som helst hon hade energi och gick mycket stadigt på tygen.
Sen var det in i ridhuset och rida LC när vi kom in på bannan och spiken sa varsågod att rida så tappade Nanda energin men vi klarade oss runt på 54,074. Men jag var väll nöjd Nanda faktis var kvar på tygen. Vi kom näst sist i den klassen och det är jag skit glad för jag har ju verkligen nått botten nu och det märks att jag bara går upp nu. Mellan LC och LB så var det typ 3 timmar så vi bestämde oss för att ta in Nanda i häst transporten Nanda gick fint in och där stog hon i 3,5 timmar innan det var dax att ta ut henne igen för nästa klass. I andra klassen så viste jag vad jag skulle tänka på så jag skrittade bara henne på tygen och sparade på energin. Jag tyckte Nanda var mycket finnare i LB än LC men det tyckte inte dommaren men det var också ett hårdare klass och jag mötte ekipage som inte borde tävla så lågt i LB red vi på 51,379. Men jag var nöjd med dagen är mycket peppad för den andra som är om 2, 3 veckor men har mycket att träna så det är bra. Vill tacka mamma och pappa för dagen utan dem hade jag inte säkert vart så nöjd dem är ett bra stöd.


''LÄGGER IN BILDER SENARE FUNKAR EJ ATT LÄGGA IN JUST NU''

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0