I have sore muscles

tävling sundby


Hej bloggen, i morgon är det tävling jippej :P Nanda och jag startar 23 i LC och 9 i LB och vi har räknat ut att jag kommer typ starta vid c: 11.00 så hål en tumme då :).
I dag då har jag varit sjukt trött för att i fredas red jag på morgonen för Sara sedan var det att åka till skolan och springa 3 km och jag klarade det :D är mycket nöjd. Senare åkte jag in till stan med mamma och köpte skor och jeans hon köpte jacka också var mycket roligt jag blev as nöjd med mina saker. och senare på eftermiddagen så träffade jag 14 tjejerna och vi åkte först till h&M jag var tvungen att byta om sedan till slussen och käckade på taco bar mycket mysigt Vickan fyllde ju år så vi grattade henne efter det åkte vi hem till henne och hade kul, mot kvällens slut åkte jag hem till frida tittade på en film och somnade. blev en lång natt och i dag har jag träningsvärk i alla leder och muskler i benen undra varför :P. Ska i alla fall idag försöka komma i säng tidigt Nanda står i stallet och duchad och fin till i morgon alla saker är packade bara min kavaj som jag ska ta en koll på. 

Jeansen och skorna jag köpte i fredags i dag köpte ja också en täckes späne.


Ha en bra kväll/natt /N&M  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0