Esse golden Brown

Hej bloggen, I dag red jag lektion för sara kl 6 på morgonen SNARK :P. Det gick sådär det är ju tävling på lördag och jag vet inte om jag ska vara med, jag skulle vilja vara med för att det är den sista denna termin och jag tycker det är kul men i morgon får ni veta beslutet :).  I kväll är det då denna spök kväll med anna nell emma ida vi ska se en skräck film först med massa gott och sedan ska vi till ett läskigt hus :P. I dag på dagen har jag jobbat med bild på photoshop man ska göra ett tryck och jag är inte bra på rita så fick göra det på datan :).

Frida ville att jag skulle lägga ut lite finnare bilder på bruno, för hon vill visa hennes mamma typ honom. så här frida får du dina efterlängtade bilder :) hittade typ bara två.

Esse golden BrownEsse golden Brownklicka för att få dem större.
Hare bra //N&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0