the tickets

Heej bloggen. Har varit sjuk typ tre dagar nu men är snart frisk lite förskylning kvar. Föra gången jag skrev sa jag att jag väntade på new moon biljeterna och NU HAR JAG DOM :D premier biljeterna så den dan jag kommer hem från falun så där på fredag kvällen ska jag se NEW MOON.

Till stallet och Nanda då. Min planering har inte blivit som jag hade tänkt för att jag var sjuk i dag ska jag i alllafall jogga Nanda i ridhuset. måste också bli frisk till i morgon när jag ska rida för Sara. Nanda har som haft lite problem med ögat och vi vet inte vad det är men när jag och mamma har kommit på kvällen så har det runit. Det rinner inte när hon kommer ut men när hon står inne så är det nått. 

Idag har jag varit på hööks och köpt lite saker till mig och Nanda. Vi åkte igentligen ditt för jag skulle ha en jacka men den fanns inte inne som vanligt ska vell fixa det på tisdag/onsdag. Men vi köpte nya bots till Nanda och en tröja till mig och ett pandband som jag köpte.

Bilder på sakerna.
pandbanden Foto från hooks.se
Bots fast svarta foto från hooks.se
tröja, foto från hooks.se


Ska till stallet nu har insläpp sen blir det ridning. Hare bra//N&M 

Kommentarer
Postat av: Astrid

SV: Stall Runsten söder om Stockholm

2009-11-08 @ 08:40:14
URL: http://astridstraning.blogg.se/
Postat av: N

Sv: ÅRS, såklart :P Vadå dah?

2009-11-11 @ 20:49:32
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hihi vad modig du är som gav dig in bland alla Twilight/Pattinson ogillar. ;)

Ha en bra dag! ♥

2009-11-12 @ 09:57:18
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0