I want to be elite

Heej bloggen, dagen gick fort. 
Jag började i skolan såklart och första passet var idrott jag och fanny kämpade, det var fys så jag har lite träningsvärk i magen nu :P. Behöver verkligen träna mer även fast jag tränar i ridningen så räcker det inte jag skulle typ gå på gym tre dagar i veckan. För det var fredag så kom jag tidigt och han rida innan lektionerna på ridskolan. Så jag red i ridhuset, jag tyckte inte det gick bra. Nanda ville först inte bli riden och typ protesterade men när jag sa till henne så gick det bättre men så kan vell ston vara ibland eller?. Har inte bloggat på hela veckan för det har varit mycket i skolan har skrivit två uppdrag och arbetat med de varje kväll. Men veckan har varit bra har ridit ut lite mer och ska rida ut i morgon med Nell och Anna :). Ska också vara med på lucia tåg om vid lucia. 

Har tittat också på en massa gymnaium denna vecka och har pratat med min tränare om skoler. Jag ska söka då till strömsholm med det är bara 30 st som får komma så jag tror inte jag kommer in.  Skulle då vilja sattsa mot dressyren i ridning och skulle vilja gå där har letat upp fakta om skolan man går på och så. Om jag då skulle  komma in så flyttar jag i höst, har ingenaning vad jag ska göra med Nanda då. Mamma säger att jag inte ska ta med henne. Men, men nu kanske det inte är så att jag kommer i så har inte så mycket att orora mig för. Älskar ju min snuffan kan inte se ett liv utan henne just nu i alla fall.

Imorgon ska jag rida med nell och Anna på morgonen sen ska jag till Nicoles farmor :P vi ska laga mat, och juste ska till Falun nästa vecka åker på måndag och ska ha skola där i 5 dagar vi åker alltid ditt varje år. Sara min tränare ska rida Nanda så hon kommer var mycket fin. Fotar i morgon eller ska försöka kan vissa den mat vi gör:P.



Bild: Sara Sundstöm "Min tränare" på Firebird
Skulle inte tacka nej att bo där eller?
Hare bra//N&M


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Haha jag trodde inte det skulle funka först, men det gjorde det faktiskt!



Jaså, jag ska kolla både torsdag och fredag! :)

2009-11-13 @ 21:52:29
URL: http://hhannaz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: Haha jag trodde inte det skulle funka först, men det gjorde det faktiskt!



Jaså, jag ska kolla både torsdag och fredag! :)

2009-11-13 @ 21:52:30
URL: http://hhannaz.blogg.se/
Postat av: Tina

Fin blogg ^^

2009-11-14 @ 10:17:55
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0