N & M

Heej, Idag började skolan igen efter att vi har varit i falun och sportlov. Det kändes svårt i morse jag fick nästan slita mig själv upp, det licksom gick inte. Jag skulle vakna halv 7 men det blev kvart i 8 men jag han upp och gjorde i ordning mig. Skolan gick också segt men det var kul.
Nu efter skolan har jag ridit i ridhuset som gick sådär jag kan tycka att det blir svårt att rida när andra kollar ibland men när människorna gick så blev Nanda finnare. Det är kul att rida henne nu men jag känner att det har blivit för mycket träning inne så nu på onsdag efter att S har ridit dagen innan ska ska jag på en lite längre tur ut. Det var så länge sen och jag saknar verkligen det för att det är så mysigt fåglar kvittrar det blåser i ansikter och du kan tänka på annant än '' där ska jag ha gallop, och där öppna, juste en halt belv fel gör om, tygel ta där skänkel in där vikten dit m.m'' ute kan du bara slappna av och njuta men även rida henne på tygen göra lite halter så nu ska jag rida ut onsdag till lördag har jag bestämt. I söndags red jag för S på morgonen och fick mycket beröm både JAG och Nanda jag blev mycket glad över det. Men sen red jag på ridskolan och då gick det sämst hade en seg häst som jag blev nästan irenterad på. Men Nanda var underbar hon har blivit så rolig och så känslig, min lilla stjärna.

I lördags var jag med F ''bäste vän'' det var ass kul att träffa henne i gen och vi åkte till heron city och såg Twilight för en gångs skull på bio vi har ju bara sätt den nerladade versionen 10000 gånger men bilden är inte lika bra så vi blev mycket förvånade. Vi trodde faktis att vi aldrig skulle hinna se den på bio men när jag var hemma hos henns så sa vi fan vi åker på bio. Men ingen kunde sjusa så det blev en timmes resa =S men vad gör man inte för den filmen.
Jag har ju lästa alla böcker nu och väntar på 4 så jag och några till ska kanske köa för nästa bok 12 mars NÅGON MER?

Just nu sitter jag och har precis gjort klart skolarbetet för just i kväll och så lyssnar jag på min mp3 har så jävla bra låtar nu. Det är bara blandnings musik av gamla och ny och då menar jag GAMLA det är ass kul TACK BROSAN för låtarna =D


BILD PÅ WILMA I HUND VAD TYCKER NI?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0