N & M

Hej, har inte skrivit sen söndags men det har inte vart så mycket att skriva om jag har ridit Nanda och S med vi har ej fått något besked från stall ägaren men på söndag får vi se. En sak som jag gjorde på söndag kvällen eller natten så läste jag ut boken jag grätt tre nästan fyra den var as bra. Men nu är alla klara och det är tråkigt nu för jag vet inte vad jag ska läsa nu, men hade tänkt att sattsa på skolan och det går uppot det är inget prov på fredag det är fram flyttat en vecka "ass glad" men jag ska  plugga på. Kommer säkert läsa om alla i gen tänker göra det när jag inte har något specielt att göra just nu är alla böcker ut lånade för utom ettan.

Idag slutade vi tidigt så jag drog hem och arbetade på min matte och svenska som inte går att skicka nu. Så I om du ser det här och undrar varför mejlet inte har kommit än så funkar det inte men kommer kanske hem till dig i kväll ring mig.

Nu ska jag till stallet och rida ut plus göra alla saker.

HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0