N & M

Heej,
Snart ska jag till stallet, S ska rida så jag måste göra i ordning Nanda. Just nu håller jag på med min tidning det är svårt kommer inte på namn man kan skriva som typ fotograf och så jag måste ju hitta på men alla heter med son på slutet så har lite svårt med efternamnen men det fixar sig till slut. Jag har bokat tid för redovisning så äntligen blir jag av med den.
Har ätit också, var så jäkla hungrig när jag kom hem så jag tog en macka.

En sak som är irenternande varför har jag så rakt hår och hyfsat tjock i går så lockade mamma mitt hår det blev ass snygga lockar men sen gick jag och la mig i morse var dem kvar men fixade om det som hade gått bort så nu när jag kommer hem är inte en ända kvar. Jag blev så irenterad håret såg bara slarvigt oborstat och inte bra. Varför är det så?
Men jag ska köpa pappiljoter och locka riktigt i stället för locktong.



(dåliga bilder jag vet men är fotat i spegeln)
HAREBRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0