N & M ''tillbacka''

Heej, detta har hänt
Jag och min familj har blivit arendatorer på stallet
Jag slutar skolan om en vecka =D
Jag har träffat svergies snyggaste new forest hingst
Jag och Frida ska ditt i sommar v 29 och ta hand om hans avkommor och han.
Den senaste veckan har jag ridit 5 gånger för tävlingen i morgon.

Ja tävling, Imorgon årker jag och Nanda på våran andra utetävling. Det kommer inte få någon rosett eller bra placering men jag tävlar mot mig  själv så det kan ju inte gå sämre för jag kom sist föra gången. Men Nanda är tvättad borstad så hon glänser mycket=D jag har packat allt nästan och så. Jag kommer starta typ mellan kl 13.00 - 13.30 så håll en tumme åt mig och nanda.  jag startar sist därför blev det senare och det är jag mycket glad för, jag får sovmorgon. Just nu väntar jag på Frida som har ej ringt mig än hon ska vara min hästskötare i morgon och mitt stöd så jag har ringt henne typ 1000 gånger men jag får vell vänta.

hare bra

Kommentarer
Postat av: Ida

lycka till, hoppas de går bra :) <33

2009-06-07 @ 00:28:19
URL: http://isln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0