N & M

Hej Bloggen ja nu har jag kommit hem från ekerö. Jag har kännt att jag bara vill skriva saker som verkligen händer som är roligt eller något som jag vill berätta. Ja denna vecka har jag varit på ekerö och varit som praktiant på ett stall som Emma tovatt. Det var helt underbart jag och Frida hade en egen liten stuga med två rum ett litet allrum och ett sovrum. Det fanns 6 hästar där 4 av dom var hingstar som vi tog hand om. Men jag lärde mig en massa och det var bara en underbar upplevelse som jag gärna gör igen. Vi hade som en 2 åring som vi tog hand om helt själva min hete Pole och Fridas Wiggo. Här kommer bilder.



Hare bra bajsbajs

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken snygging!

2009-07-20 @ 00:07:30
Postat av: Bella ღ

Jaa verkligen ! ;)

2009-07-20 @ 00:37:01
URL: http://bellalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0