N & M

Heej bloggen jag vet att jag inte skriver mycket men i bland orkar jag inte ta upp den här sega datan. I morse var typ det ända som gick bra. Annars har jag varit i oturens dag.
I skolan fick jag veta att jag ska till falun vecka 7 med 9 kul eller nej! jag ska åka med I men ingen annan typ. I dag i skolan var jag också trött vad jag än gjorde så gick det segt sen eter skolan skulle jag åka till skrapan för att träffa mamma då så köpte jag en varm choklad som jag alltid gör vi gullmars men när jag sätter mig på tunelbannan vad tror du händer en jävla tjej typ springer in i mig så jag får halva chokladen över mig sen när jag kommer fram så gick jag fel sen träffade jag mamma och vi köpte faktis ett par underbara varmaste vantar jag har haft på mig. Sen i kväll skulle jag varit med F men hon har match i morgon och jag utsläpp så det blev inget och mamma är borta jag kan inte komma här i från och pappa och Z är på någon jävla affär åå jag är så irenterad. Men jag ska inte låta min ledsna min över er så nu får ni ha en bra kväll jag ska i alla fall försöka nu ska jag äta pasta alfredo och titta på tråkiga program.

HARE BRA BAJSBAJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0