N & M

Heej bloggen! I dag red jag i morse och sen har jag pluggat hela dagen jag tycker jag har varit duktig jag har änkligen blivit klar med min jäkla krönika men vet ej om den är bra för att jag vill ha MVG så är jag ganska noga med att det ska vara bra.
Men i dag har jag också gjort en design som ni kanske ser den andra gjorde I '' www.isln.blogg.se ''men jag ville försöka själv men det var kul jag hittade ju en massa bilder som är från de här åren med Nanda och skit kul att se på. Jag rider hämskt om man gämför nu och nanda är small och liten aja det var riktigt kul.
I morgon är mina lediga dagar slut så det är bara att åka till skolan och jobba skiten ur mig =D eller ja nästan så långt vill jag inte gå, Men jag ska i alla fall plugga. I dag har jag pluggat med Engelska som jag ska ha dubbel nu i vår och sen har jag gjort svenska och masssa saker om eu som vi ska ha till den nya kursen. Jag hade ju utveklingsamtal i går faktis var den rolig pappa pratade i väg så det blev komisk och så men skolan värkar tro på mig och det är jag glad över men nu är det så att jag vill också vissa dem att de kan tro på mig och att jag har förendras som de säger men vi får se jag sate ändå låga mål den här terminen så jag inte är så pressad och det har redan börjat bra. Nu ska jag väll till stallet i gen och göra påsarna sen kommer pappa och då ska vi göra min hemkunskap uppgift man ska laga nått som är planerat så nu har jag två alternativ ena är oxfilé med potatisgratengn (vet ej stavning) den andra alternativet en en paj med ris men vad tycker ni?

I dag hittade jag också en ny kennel som har tollare dem har sin kennel i skarpnäk och M sa att de brukar träna på ridskolan på tisdag kvällar och träna sina hundar, det är faktis de jag har träffat mycket en gång träfade jag dem men Nanda a och massa mer men det är skit kul det känns som sen jag hittade den rasen eller var den heter så träffar jag såna hela tiden det är som att det är meningen att jag ska ha en sån hund. 
Idag hittade jag också hemsidan M köper sina saker och hon har ett par strykappor som både jag och mamma vill ha som man kunde köpa där hemsidan heter www.HÄSTSHOPEN.SE och det finns massa andra saker men dom kostar typ 978 kr för två par så jag tror inte vi köper dem.


HARE BRA BAJSBAJS

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0