N & M

Heej bloggen. I fredags var jag hemma hos I vi fotade en massa och gjorde filmer och så vi skulle ha åkt skridskor men vågade inte. Jag fick min julklapp och hon hennes hon blev glad av sina tofflor och hade på sig dem hela kvällen. Jag fick en yoga matta som jag ska tästa nu jag blev mycket nöjd i går red jag med I i stallet det gick jätte bra hennes föreldrar gick med och det blev en mycket bra skritt tur så dem blev trötta fast inte jag och I. M kom sen och undrade om jag ville hänga med till stav så jag hänkade vi letade efter en väst eller tröja som hon ska ha på cliniken för krusesjärna vet ej hur han stavas men vi hittade inget så vi åkte hem. Den här helgen har inget specielt hänt jag har mäst sovit och i morse red jag lektion och det gick mycket bra har läxa galoppfattningar och avsakningar.


I veckan anmälde jag och F till ridlägert i norrköping jag är skit glad över det men är långt kvar längtar.


HARE BRA BAJSBAJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0