Welcome winter, to our city

Vinter bild
Hej bloggen vintern är här snön har kommit och det börjar bli kallare. I morse hade jag morgon fodring i båda stallen gick bra är som en rutin nu :) Jag fixade alla saker sedan gick jag upp och sov till 12. Jag gick upp och städade mitt rum "stolt" mycket frächare nu. Efter det åkte jag och mamma till coop och köpte glitter till i morgon blev en ljuskrona också. Jag och Nanda ska vara med på lucia i morgon och vi ska vara lucia om Anna hittar ljus singan så ska nanda ha det i manen. Jag ska då ha lucia dräkt och massa glitter nanda ska ha lucia dräkt hon med fast det är ett vitt ländtäcke :). Men det blir mycket mysigt det är 6 st som ska rida, Jag, Anna, Emma, Moa, Ida och Idas kompis (vet ej namn). Efter coop red jag ut med mamma, mamma gick och jag red på Nanda. Nanda var pigg och glad jag galloperade en massa och hoppade också :D bara över ett liten stock. Mamma och jag såg att nanda var sjukt lycklig den hästen är så jäkla glad när man rider ut att se henne blir man själv glad hon är vårat lyckopiller som vi kallar det :) hon gör oss ofta glad men ledsen också men det tillhör. Älskar i allafall den hästen har nu också fått mitt betyg i skolan blev sänkt med 15 p men jag hamnar på 250 p och får väll hoppas om jag kommer in på strömsholmprov dag.
Imorgon är det också ridning för Sara. Nanda kommer gå två pass i morgon men lucian är bara skritt ute. Det är då lektion och jag tycker jag har tränat på läxan.

Här får ni lite vinter bilder och en bild på Nanda. SKA FOTA EN MASSA I MORGON EN GRUPP BILD SKA DET BLI.
vinter bildNanda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0