Now I know my goal, and I will achieve it


RIDSKOLAN STRÖMSHOLM!

Hej bloggen det är det som går i min hjärna nu runt och runt. Jag vet nu mitt mål jag ska söka in till Strömsholm för gymnasium kommer säkert inte komma in men det är mitt mål och jag ska klara det. I allafall ska jag känna att jag kämpade. Jag har nu suttit och plyggat i 3 timmar på min berättelse och är precis på slutet med 20 sidor som ska redovias denna vecka, så jag har superhjältar som jag skriver om i huvudet.

I dag har jag varit på öppet hus på Strömsholm, det var mycket bra ju mer jag gick där pratade med andra blev jag bara mer och mer intreserad. JAG VILL VERKLIGEN KOMMA IN, helt enkelt det skulle vara en dröm som slog i genom. Nu kanske det finns så man kan ta med sig Nanda men vi får se om jag äns kommer in 4 stycken från våran lilla klubb österhaninge ridsällskap var där och kollade det var lite roligt. Jag åkte dit med pappa och Frida de blev lika intreserad och nu har mamma gått med på att stötta mig pappa sa redan det från början att han skulle stötta mig men nu har mamma gått med på det så nu ska jag kämpa så jag får så bra betyg som möjligt. På fredag sätter de mina betyg för vintern och har mycket plugg så i morgon rider Sara och i dag stod Nanda, skolan kommer komma nu i första hand. Och ni i bloggen ska nu få se min utväkling om jag inte kommer in eller om jag kommer. Jag fotade också i dag här är blider klicka för att göra de större.

Stömsholm 7 decRidhusetEn av alla stalletRidhuset med elver från årkurs 2, de var trevliga :)
Pappa som är mycket glad utanför studentbondetTvå lodare på pizzerian efter hela dagen :)Studentbodet
Det finna ridhusetFrida som är mycket glad
HARE BRA =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0