I have been studying

Heej bloggen är nu klar med terminens arbete inget mer skola nu för på fredag sätts mitt betyg och jag kanske hammnar på 260 eller 250 p men vi få se. Har nu i alla fall skrivit en berättelse på 22 sidor, jag känner mig nöjd har varit uppe till kl tolv varje dag för att plugga och det har nästan varit roligt.
Nanda stod i måndags och Sara red i går, hon fick stå i dag med för jag hade så mycket plugg men hon var glad säkert glad över det. I går tog jag svininflens sprutan och i morse hade jag feber men nu är jag bra i gen jag gick till skolan ändå vill ju komma in på stömsholm så då tänker jag mer på plugget än hälsan just nu alla fall, så det kanske bra att Nanda stod. ska rida med Nell i morgon.

Men nu ska jag sova ha det bra.Nanda å Moa tävling vällingby

Kommentarer
Postat av: Susanne Andersson

Vilken fin bild! Kan du inte skicka den till mig. Eller lägga in den på Face book. //kramisar...

2009-12-10 @ 10:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0