AVATAR


Heej bloggen, hoppas alla har haft det bra nu efter jul. Min julafton blev den roligaste, konstigaste och helt jäkla fel. Det var så att vi var i sumpan hos mina bröder :). På morgonen red jag ut och min tränare och mamma hängde på mycket roligt. Det blev en bra tur och vi gick hem till Saras pappa och hälsade på honom. Efter stallet drog i till sumpan där så började hela familjen med maten vi tittade på Kalle anka och efter det skulle vi äta en enkel jul middag men våran skinka var en man inte kunde andvännda så pappa åkte till 5 afärer men hittade bara några små skinkor. Under tiden pappa var på alla afärer så började jag och mina bröder med granen men då var det så att granen var helt sne så vi fick ta bort halva det blev en pytteliten gran som fick stå på en låda för att den skulle synas. Och det andra mistaget var att pappa hittade inte sin tomte dräkt så han kom med raklödder som skägg och en filt det var våran tomte. Men vi garvade bara och det blev bara roligt jag blev mycket nöjd med mina julklappar inga häst saker, men vanliga kläder och så.

I går så var jag i stan med mamma och pappa vi var på melladagsrean och det var helt sjukt. Människor överallt och jag hittade ingenting. Mamma och pappa hittade saker men inte på rean. På kvällen såg vi den bästa filmen jag sätt på länge. Har inte sätt så bra film på så länge Twilight är då ändå först men avatar ligger näst högst upp. Den var helt underbar den var tre timmar lång och det var mycket bra. Jag mamma pappa och Frida tyckte den var sjukt bra och man ville leva i den världen de levde in. Det som var en av de coolaste var att de hade som en häst och en fågel. Och med dem hade man en riktigt bra förhållade med. Djuret valde en och man själv valde den. Och när man var vald och klar så var man som ett man sa vad man skulle och bestämde och kännde djuret. Så skulle jag villja att det var i ridning. Men ska inte berätta allt om filmen men jag kan säga att se den jag vill gärna gå på den en gång till bara för den var så jävla bra :). 

I morgon är det kandar kurs och lektion för Sara mycket kul :)

avtr2_screen15.jpg image by spydawebm 
BILD: Avatar, hästarna
Hare bra /N&M


Kommentarer
Postat av: Bligo

Vill du ha hundratals nya besökare till din blogg?



Läs mer på http://bligo.se/om

2009-12-27 @ 16:15:17
URL: http://bligo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0