N & M

Heej, Det är inte lika fint vår väder i dag som i går men det är ändå varmare. I eftermiddag ska jag till V som jag snackade om i går. Jag kommer sova över där så blir inget bloggande kanske i mogon vet ej. Kameran hänkar jag fotade inte i stallet i går blev lite besviken på mig själv. Men det gick mycket bra och att rida jag och A hade ev bra stämning det var bara bra. Sen när jag kom till stallet så kännde jag för grilla så jag ringde alla nästan och så började jag och V att planera. Det blev en grillkväll enda vi inte tänkte på att när solen går ner blir det lite kalt men vi hade mysigt senare på kvällen kom några killar från min skola och vi var där och umgås med varandra. Tog bilder men pappa har min kamera i stallet så jag måste hämta den. Kanske lägger in hon V. men nu måste jag sluta ska träffa F och 6 minuter och jag är inte klar har morgonrocken på mig "upps."


Hare bra bajsbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0