N & M

Heej bloggen

Har inte skrivit på en vecka nu. Det känns konstigt har faktiskt saknat det. Jag och Nanda har haft en tuff jobbig vecka jag har varit ledsen halva veckan för i söndags när jag tävlade jag har inte velat skriva om det så jag skrev ingen ting. S red i tisdags Nanda var duktig men hon ville inte pressas så S stubin tog slut och blev arg på Nanda. Jag mådde inte så bra därför och grät på kvällen gick och la mig också klockan 8 och somnade.

På onsdag blev det mycket bra jag red på volten och Nanda var jätteduktig på torsdagen så red Jag men N hon är ny det var jätte kul. Så på onsdag kväll var jag glad. I går var jag med underbara I vi hade det kul och gjorde en massa.


 Sitter just nu och lyssnar på en jätte underbar låt. Jag hittade den på Playahead och  blev jätte glad har letat efter den så mycket och så hittar jag den. Låten påminner mig och min gamla medryttar häst Dansa som jag älskade så himla mycket det var sommaren 06 den bästa som någon gång har funnits på den tiden var allt kul jag red varje dag och gjorde något varje dag det var den underbaraste sommar som funnits. Den här låten påminner mig om den sommaren men mest om när hon åkte ifrån mig. På slutet av sommaren så såldes hon och det är det värsta som har hänt mig jag grät floder i månader efter henne, men nu när jag tänker på henne blir jag ledsen men ändå glad hon kommer alltid att finnas i mitt hjärta och jag kommer alltid att komma ihåg henne och våra minnen. Fast nu har jag Nanda och jag vet att hon har det bra. ÄLSKAR DIG TOP DANCE.

Ska till stallet snart men nu ska jag äta lunch.

DU kommer alltid att vara minnes värd.


HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0