N & M

Heej,
I dag är jag hemma mådde inge bra i går hade 37,5 så jag fick stanna hemma.
I bland vill man stanna hemma och låsas vara sjuk försöka lura mamma men när man är det då är det inget kul jag har skit ont i huvudet och har ont i halsen + näsan. Men jag ska försöka bara ta det lungt S rider i dag och jag måste gå ner till stallet och fixa saker.
Idag har jag tittat på sagan om ringen sista filmen jag älskar den verkligen jag har set det tusen gånger men den ärändå licka bra varje gång fast jag gillar bara sista filmen vet inte varför men jag gillar när det stora kriget är med orlando blom och alla =). Nu sitter jag och väntar på att min nerladnings grej ska bli klar, ska titta på gossip girl s2 e 4 =).
Jag tror inte jag kommer skriva i kväll vi får se även fast jag är kraslig så måste jag göra lite skolarbete för om jag är frisk på fredag så måste jag gå till skolan och göra provet.



HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0