N & M

Heej,
Det var skit kul med F. Vi red till lyckeby och sen genom skogen vi klättrade och pratade och hade kul.
Nanda var duktig och jag var glad i morgon vet jag inte fan vad jag ska göra.
Jag tror jag kommer rida i ridhuset tidigt men vet fan inte N vill att vi ska rida ut aja jag kommer på det i morgon.

I morgon måste jag plugga som fan i skolan.
Det som ska göras: Jag ska göra klart steg 17 sv, Matten ska jag börja på, Hyra böcker till kursen, gå på spanskan och engelskan. i morgon ska jag också plugga hemma efter Nanda och gå lägga mig tidigt för på fredag har jag utsläpp.
Tog lite bilder från idag på F och jag suddiga för jag skrittade samtidigt.

lägger in i morgonbitti datan är CP.




                                                                            HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0