N & M

Heej,
Idag har varit en bra dag!
På morgonen som vanlig fredag utsläpp på morron. Jag gick ner till stallet och tog alla hästar fixade lite saker sen gick jag upp i gen. Sen skolan där hade vi prov och en redovisning fick vg + nästan mvg =) provet vet jag inte men det var skit lätt eller tyckte jag.
Efter skolan åkte jag till I vi stack ut med hennes hund I byte om tre gånger sen fick vi sjus in till skanstull vi gick och kolla lite på kläder jag provade en korset magen åkte verkligen helt bort kanske vill ha en sån. Jag köpte ett litet rött hjärt halsband för att det ska stå för vänskap och ville ha något runt halsen.
Sen åkte vi på yogan jag var inte med eller bara på meditationen det var kul klagade på I med hennes ställningar medans hon kämpade =D. Efter när vi skulle åka hem vid skanstull tunelbana så går vi in har dragit kortet och I bara säger Moa var inte det där din brosa, Jag ba, VAR! hon bara där så jag skrek över hella tunelbannan in gång ZAM ZAM alla bara titta efter ett tag såg han mig båda vi blev för vånade för han bor i rissne men har kompisar i Skanstull och jag bor i Haninge men gå på yoga där. Han bara typ fattade inte varför jag var där för vi inte brukar träffas men det var kul alla glode på oss ''haha''
Men i morgon kommer båda hit vi ska ha en liten familje middag.

BILDER:


FRÅN RIDTUREN & IDAG


HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer
Postat av: ida

Ida Nyström

you are still in the runing to be

american next top model



naaat...



ha hade ass roligt med dig igår :)

2008-09-27 @ 16:26:16
URL: http://isln.blogg.se/
Postat av: Susanne Andersson

vilka fantastiska bilder!!

2008-09-29 @ 22:08:13
URL: http://nandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0