N & M

Hej,
Idag blev det också hemma dag. Jag har ingen feber jag hade 36,9 men jag har hosta och förkylningen går inte bort. Fast i dag har jag pluggat det är jobbigt men jag måste för att det är prov på fredag jag är nästan klar med allt.
Idag ska jag i allafall fan rida, F och jag ska rida ut och jag vill rida har inte ridit på två dagar nu och det känns konstigt.
S red i går och Nanda rick jätte fint S var mycket, mycket nöjd och jag blev glad ska hoppa på söndag iställe för dressyr. Vi pratade om sadlen och vi ska ta ut provaren i gen eller i alla fall prata med honom.

En sak som är tråkigt klubbmästerskapet är inställt =( jag sóm hade set i fram i mot det. Jag blev inte glad men det kommer väl andra tävlingar hoppas jag.
Jag tog med mig kameran i går och tog kort på Nanda innan ridningen men inte när S red vet inte varför men tänkte på annat. Men jag tog en riktigt fin bild.


Klicka på den för att få den större.


HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0