N & M

Heej.
Den här veckan har det hänt en massa.
I söndags red jag lektion och var på en skit roligt barnfest eller kalas där jag hjälpte till. NANDA RAKADES
På måndagen fick jag veta att I kommer inte till skolan typ på hela terminen. Är jävligt ledsen för det det var licksom vi två.
På tisdagen lurade jag läraren att Nanda var sjuk så jag åkte och klippte mig sen var jag och F på kvällen jag red till högdalen.
På Onsdagen blev jag utskäld av mamma så jag kom till skolan lite gråttande. F, E och jag red ut jag fick mina new body saker.
Och i dag så pluggade jag som fan i skolan och ska snart gå till stallet.

Söndag:
På morgonen red jag och det gick inte riktigt bra men nöjd blev jag ändå. Senare eller efter lunch provade vi att raka nanda hon slängde sig en gång men sen var hon jätte duktig. direkt efter åkte jag på Barn fest jag U och I hjälpte till och var tvungna att vara med på några av deras lekar. Det var I lillebror som fyllde år så det var fest för han.

Måndagen Var inte I i skolan så jag ringde och då sa hon att hon kanske inte kommer till skolan längre för hon ligger efter. Jag red ut en bra sväng på nanda och det var ass kul nanda var lite rädd för leran och vattnet men gjorde sitt bästa.

Tisdagen: I inte i skolan igen, Jag lurade min lärare R att nanda skulle skos och jag var tvungen men saningen var den att jag bara skulle till frissan så jag fick gå 30 minuter innan. Jag M och F red till Högdalen Läskigt men kul F red inte då da bara hem vägen på Nanda. M red lektion och jag var med som sällskap och det var kul att rida där det är så fint.

Onsdag: Mamma sällde ut mig inte kul men hon sa förlåt och det är bra men hon tycker att jag inte jobbar nått och det håller jag med om men har skärpt mig. Jag och F och E red ut en liten sväng Nanda var mycket pig. På kvällen kom mit packet.



Torsdag: Idag blev klar med ett helt steg och godkänd i spanska.
 new Bodoy
Köpte en sport bh också men kunde inte ha den Mamma fick den.

Outfitt


HARE BRA BAJSBAJS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0