N & M

Hej,
Idag vacknade jag upp och hade värsta hostan skit jobbigt mamma har smittat mig =S.
Jag ska snart till stallet men vet inte var jag ska rida.
Jag kanske ska rida i ridhuset vet faktis inte. Men jag antar att det blir ridhuset för då hade jag tänkt att träna för i morgon.
Nanda är underbar nu jag vill bara rida rida rida vill att det ska vara så här hela tiden. Jag har slutat rida med gummisnod Nanda går fint hela tiden och jag rider mycket bätre utan.
I natt drömde jag en jätte underbar dröm jag mamma och pappa var och kolade på en ny häst som skulle bo med nanda på tomten där vi hade bygt ett litet stall med en spolspilta och två boxar en sadelkamare och massa andra saker som behövs i ett stall. Jag prov red en jätte fin 4 åring som både mamma och jag gillade den kostade inte så mycket men var jätte fin.

Många kanske undrar varför jag inte har fotat på länge men saningen är att min pappa och min brosa har med sig kameran till fjälen dom fjälvandrar kommer hem på söndag kan väll fota lite på höstlovet.

Juste det är höstlov nu fatta hur tiiden går fort typ snart är det jul jag ska plugga mycket nu på lovet men ändå ha kul och ta det lungt men jag kan ju ta fina bilder på Nanda och mig kanske =).

NU SKA JAG BYTA OM TILL STALLET.
                                                                              HARE BRA BAJSBAJS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0