N & M

Heej

Idag var en slap dag jag gick fört upp kl 06.00 för att släppa ut hästar samma tid i morgon. Sedan gick jag upp och sov i gen jag sov till kl 12.30 jag vet att det var en lång sov morgon när jag hade vacknat tog jag en duch och sedan åkte jag och pappa till biblioteket (gossip girl hade inte kommit in nu heler) men jag lånade några fata böker om ett ämne i skolan sedan åkte vi till eko och köpte häst foder och sedan åkte hem.
Hemma åt jag lunch och sen gick ner till stallet mamma hade mockat och gjort påsar jag och E red ut och sen red vi i ridhuset nanda var jätte fin och jag blev nöjd. Efter stallet gick jag och mamma hem och åt sen tittade jag lite på matchen men sen tittade på Gossip girl. Men nu ska jag sova för att kunna komma upp i morgon.



BILD FRÅN PROGRAMET
Ps det här programet har inte kommit till svergie än .DS

HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0