N & M

Heej,

Idag har varit en bra dag.

Jag gick till skolan och pluggade lite så där gjorde klart min labb i alla fall =)

Sen stannade jag kvar på skolan till tre och sedan tog taxi och åkte hem.


Nanda jag, F med Blacky och E med Zantiago red ut en liten sväng i skogen Nanda var jätte duktig och gick och krökte på nacken och var snäll.

Det jobbiga var efter halva vägen fick jag värsta sendraget i foten det gjorde skit ont ''ursäkta ordet'' men jag försökte och till slut efter en kvart var det över. Jag gick in på volten efter och skulle galoppera lite Nanda var faktisk lite seg ska kanske börja ge lite mer mysli ändå. Men jag fick gå på henne mycket och det var faktisk mycket länge sen jag gjorde det. I morgon ska jag rida dressyr i ridhuset och träna lite vet inte om jag ska linda får se.


HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0