N & M

HEJ,

IDAG LÄGGER JAG IN MED GLADA MINER ETT INLÄG SOM JAG VILL KOMMA I HÅG.

Hej bloggen jag var bara tvungen att skriva i dag.
I dag när jag gick ner till stallet så mockade jag sedan tog jag in nanda sjölde av hennes hovar och sedan borstade henne kl 18.00 skulle jag till ridhuset mamma kom, jag hade min dressyr sadel som nu är fixad ochh snygga matchande sakaker till både mig och hon.
Jag red inte med gummisnod har typ slutat med det men har ändå alltid med mig den om det skulle behövas. Nanda började gå på tygen på en gång när jag tog tyglarna men nu ville mamma att alla pusel bitar skulle sita  på plats jag kortade tyglarna som var min läxa jag sträkte på mig och jag hade sjängklarna på rätt ställe senare på ridpasset så var det underbart allt satt jag satt fint händerna stilla nanda långt ner på tygen. När jag kom hem började jag nästan gråtta för att det gick så bra. 

Så nu ska jag komma i håg det här till nästa gång och försöka lickadant.

                                                                             HARE BRA BASJBAJS
                                                                   ÄLSKAR DIG NANDA PANDA MIN ÄLSKLING.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0