N & M

Har ni saknat mig ?

Jag har varit borta nu i fem dagar uppe i falun men hela åttan.
Det har varit mycket kul. Men gud jag skulle aldrig kunna bo där det är ju nästan helt dött. Jag och mina tjejor hade ändå kul vi var nere på stan kämpade på lektionerna för att få bra betyg. Jag gjorde en ring på träslöjden. En bild på en tjej på bilden, Jag gjorde en labbraport på no. Och på hemkunskapen gjorde jag en kinesisk kött gryta med ris och efterrätt smulpaj eller den gjorde min kompis.

Uppe i falun såg jag i alla fall några snygga killar har inte gjort det på ett tag. Trodde aldrig typ att jag skulle det för att jag är så kräsen men det fanns några =). Synd att dom inte bor i stockholm.

Men det är skönt att var hemma. Nanda var glad att se mig och då kände jag vad jag hade saknat henne jag har typ inte velat tänka på henne för då hade jag börjat bli ledsen, men nu när jag kramade om henne runt, hennes hals med den tjocka pälsen, kände hennes lukt, fick jag nästan tårar i ögonen. Hon betyder så himla himla mycket för mig ingen kan ersätta henne hon kommer alltid vara den jag vill till och vill vara med jag behöver ingen kille jag behöver ingen vän men jag behöver NANDA. Om någon sa du får massa pengar om du säljer henne så skulle jag inte göra det. Många säger hur kan man älska ett djur eller något som inte kan tänka som oss människor, då säger jag så här jaag tror hon kan tänka och hon vet vem jag är varför skulle hon lysa på mig när jag ropar och hon är som en människa men en mycket bättre hon kanske sviker men gör en glad snappt.

Kommer läga in lite bilder sen måste ladda över först och så.
I morgon kommer Z mitt gud barn =) och om en timme kommer border. 



                                                                               BORTA BRA HEMMA BÄST 
                                                                                   HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0