N och M


Heej bloggen.
Ska nu börja försöka skriva igen vinterlandet har kommit till stockholm och jag längtar redan till sommaren, fast vintern är mysig. I går var jag och I i stan och sedan drog vi till yogan i stan hittade jag mina efter längtade jens jag ska få dom i julklapp det har jag bestämt.
I dag blev det ändrigar jag behövde inte gå upp 06.00 för att släppa ut L gjorde det TACK, så jag sov ut sedan var jag tvungen att gå upp jag och mamma skulle till lyckås ridsport för att leta efter säkerväst. På afären såg vi den efter längtade tollaren hunden som jag vill ha, asså inte den men den rasen jag fick hälsa och jag tror mamma gillade den med. Kanske jag får en sån när huset är klart, vem vet!
Men vi köpte säkervästen och broddar till Nanda, för att vintern kommer så måste man vara berädd på att det blir halt och mycket snö så snösulor och broddar är nu på.

I stallet var Nanda mycket gullig hon stog helt stilla när jag och pappa satte på broddarna och hon var mycket duktig när jag red. Jag red i ridhuset red i mina nya skydd som jag fick av M mycket snygga, M hade typ bara andvänt dom tre gånger men hade ingen svart sadel så hon gav de till mig, TACK. Men jag red i hopp sakerna och nanda var duktig.
imorgon ska jag rida lektion hoppas det går bra men tror det på eftermiddagen ska jag hjälpa till i stallet sedan ska jag på bio med I skit kul.


Jensen



Säkervästen är en mycket dålig bild men tog dn från en hemsida.


BILDER PÅ NANDA.


HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken fin vinterbild på nanda.

MVH

Susanne

2008-11-26 @ 14:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0