N & M

Heej,
Hur mår ni?
Jag har haft det bra i stallet med nanda men skolan har inte varit lika bra med.
I går förstog jag att det är 5 och en halv vecka kvar tills mina betyg sätts, känns hämskt. 
Det är en massa jag ska fixa innan dom här veckorna jag har en massa steg kvar och ett uppdrag, det är bara en massa. 
Det är därför jag inte har skrivit. Jag har varit mycket i stallet och skolan varje kväll, Men i dag gjorde jag läxan när jag kom hem så nu kan jag se på ugly betty =).

Nanda är underbar nu hon är glad att se mig och ridningen går bra med. S red i dag och det gick jätte bra börjar snart bli trött på att säga att det går jätte bra men har verkligen gjort det varje gång så vad ska jag säga.
Vänskapen i stallet mellan alla är lite konstigt massa skit snack och otrevligt. Men jag känner bara vad fan min häst är jätte fin nu och dom ska inte störa mig. Har blivit lite så att nu vill jag knäcka dom som är konstiga, längtar =D.
Nej jag kommer inte göra det men blir lite irenterande på vissa.
I mårgon kommer F och vi ska typ rida ut i mörkret (läskigt) men hon får inte rida i ridhuset av ägaren (skit konstigt) så vi måste rida ut men vi kommer väll ändå prata så det gör inget. F och jag är typ pratkvanar när vi börjar prata då tar det aldrig slut.



                                                                               HARE BRA BAJSBAJS


                                                                     ps: tycker ni att jag ska knäcka dom? ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0