N & M

Hegen gick skit bra nanda var hur duktig som helst =D

I lördag var jag med lilla Nora hon red musse pig och jag nanda vi red i ridhuset det gick jätte bra nanda var pigg och men lysnade bra traven och gallopen var så där men det var bra. =D
BENET BRA

I söndag red jag på morgonen,
det var nästan av det bästa  gångerna hitlils nanda gick hur fint som helst var lung typ skärvade aldrig
hon var under bar jag ska byta bett mot det vanliga i gen
BENET BRA


har hänt lite andra saker med A & K tror inte att jag kommer klara mig till laget inte V heller,
har varit skit snak om mig och nanda men m det är så tänker inte jag var med kan tävla enskild
eller ettt annat lag vad tycker du? komentera  JAG SKA FAN VISA DOM!
mamma tävlade inte hästen hade lite adhd.

                                                                                 Hare bra BAJSBAJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0