N & M

hello evrybody.

I dag red jag ut men Anna =) vi hade skit kul hästarna var undebara vi red till lyckeby stallet för att kolla hur en rid väg va. Asså jag hatar dom som har averkat och har förstört en skit fin väg dett låg stockarr overalt men vi klarade det jag var lung poch nanda gick fint foxy va en aning lite pig men det gick bra för anna vi redi en timme och tio min,
jag var typ till stallet till åtta sen gick vi hem jag och Anna garvade som fan vi var skit flummiga jag ramlade i en buske och Anna hållde typ på att kisa på sig.

imorgon rider Sara (min ridlärare)
Nandas ben var prima men får se imorgon =S

sommar 07
                                                                                  Hare bra BAJSBAJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0