N & M (TILLBACKA)

Heeej allisammans nu har jag kamera fick den i går jag är helt överglad,
Detta har hänt!
Nanda och jag har tävlat :D berättar mer om det sedan
V har fått ny häst
Nanda är på sommarbete
Foxy ska avlivas :'(
A letar ny
F har varit på ridläger
Jag ska i mårgon

Och jag har haft ett litet sommarläger på nanda för S.


Okej nu ska jag berätta den stora händelsen JAG TÄVLADE :D

Nanda och jag den 6 juni var med en dressyr tävling på ridskolan jag hade ju ingen kamera då så jag kunde inte fota :(

Nanda var ursnygg jag fick vita lindor av F i försenad födelsdagspressent skit snygga Nanda var hur blank och fin som helst men nu kommer vi till Framridningen,


Den gick sämst ingenting funkade jag var ju tvungen att rida utan gumisnod det var 6 stycken som för sökte hjälpa mig det var varmt och jag nästa dog i värmen av sträss och allt, Men när jag skulle komma in på bannan var vi något annat Nanda och jag var helt plösligt ett jäkligt snyggt par nanda gick på tygen och var hur duktig som helst innan sa M till mig

RID MOA och så klart lyssnade jag på det så jag tängte RID därför gick det så bra hoppas jag ;)


Jag kom 2.a om det hade vart en riktig tävling men det var bara en clear rond det var så om man fick 50 % skulle man få rosett jag fick 57,03 tror jag har inte papret här jag vissade det för S (RIDLÄRARE) och hon tyckte det var bra.


Bilder där i från :)


ENA BILDEN ÄR FRÅN http://www.osterhaningeridsallskap.se/  OCH ANDRA FRÅN DEN NYA KAMERAN =D


JA NU ska jag och köpa saker till resan i mårgon ni får se senare i kväll 


                                                                                      HARE BRA BAJSBAJS
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0