N & M

Ja om 2 timmar sitter jag i billen upp mot sala där jag kommer vara i en vecka,
det kommer inte bli något skrivande om inte det finns någon data där men tror inte det
Mamma kommer ta hand om Nanda och rida henne lite då och då :/ (Vill inte at hon ska rida)
men hon tar ju hand om henne så  nånting måste hon få i belöning i alla fall =P
Jag har packat klart nu och alla mina saker står på bron och bara väntar att få åka i väg jag vet inte om jag har mycket med mig men tror inte det. Det blev en stor resveska och en stor påsse Hööks påse så man fattar någ vart jag ska =P.
Jag är lite spänd nu men tänkte  att jag skulle åka till Nanda och krama och pussa henne en sista gång på en vecka
JAG KOMMER SAKNA HENNE ='(.



                                                                                                        HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0