N & M

heej alle sammans nu har jag varit borta i en vecka har ni saknat mig?
veckan har varit upp och ner jag sitter just nu hemma hos släkten i avesta VILL TRÄFFA NANDA har inte träffat henne än.
 men nu ska jag berätta om ridlägret,
först när vi kom dit jag V B & a så glodde alla på oss dom trode typ vi var värsta snobbarna eller dom tyckte det '' pinsamt''
men vi är kanse lite snobbiga för vi är vana med lite fina stall det här var inte så fint inte lyxigt diräkt mer åt andra hållet
men dom första dagarna regnade det hella tiden då menar jag hella tiden om man gick ut var man dy blöt på 10 sekunder alla kläder blev blöta och äkliga jag fick en häst som hete Lenox han var värkligen en typisk Moa häst han var sur men ej mot mig =) jag gillade han jättee mycket det var hemskt när vi skulle skiljas från han i dag jag trode inte att jag skulle gråta så mycket men det gjorde jag värkligen det var så hemskt, eller första gången jag red honom så kunde inte jag sitta han var så skumpig och dom frågade om jag ville byta häst om jag var onöjd men NEJ jag ville han så jag kämpade =) andra dagen då var det jätte tråkigt så på kvällen började jag tänka på Nanda och började gråtta floder det var jobbigt för jag ville iinte att någon skulle höra mig men det var svårt sen andra dagen då började det roliga komma =) vi red barbacka jag trode att det skulle gå hämskt dåligt men jag satt som djuten på honom vi red i damsadel i trav alla ramlade av jag var den ända som bara ramlade av en gång sedan hoppade vi på eftermiddagen han var duktig.
fjärde dagen åkte a hem hon gillade inte stället jag kan säga maten sög har blivit small bra men ändå inte, det var tåkigtt men hon skulle inte ha åkt för när hon hade åkt kom solen det blev ass varmt och roligt det var som att ridlägret hellt plösligt blev roligt vi red utt och hoppade på hoppbannan och red till sandtaget och badade med hästarna skit kul det var typ min vecka tog assa många blider lägger in dom i kväll kanske få se =)
En sak som är jobbigt V har börjat prata göteborska skit jobbigt.
MEN HAR DET SÅ BRA SÅ LÄNGE MISS NANDA AND LENOX


                                                                                            BAJSBAJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0