N & M

Hej,
idag ringde min väkaklocka kl 07.55 jag klev upp 15 minuter efter när jag vaknade stog frukosten klar eller nästan men när jag sate mig på stolen sat en ''jävla'' (ursäkta) humla det brände mig riktigt och det gjorde inte lite ont utan Jävligt ont jag typ skrek men mamma hjälpte mig hon sate på bedövnings salva så det gick över snappt, sen gick jag ner till stallet red inget men tog hand om nanda hon var gulig hon blev bara rädd för flugspräyen och lite av helosanen solkräm.
nanda blev så sur på flugspräyen så hon bet sönder den så det funkar inte längre =/
Senare i dag kommer I och ska hjälpa mig att måla =) då går det ju fortare vi ska måla nandas box så den blir fin 
sen vet jag inte antar att vi drar hem till henne. 

SÅ HÄR SER FLUGSPRYEN OCH HELOSANEN UT

KOSTAR 199 KR MYCKE BRA MEN HÅLER INTE FÖR ATT HÄSTEN SKA BLI SUR PÅ DEN
KOSTAR TYP 100 KR BLIR KLADIG PÅ HÄSTEN OCH GÅR BORT HYFSAT SNAPPT MEN DET RÄKER ATT TA EN GÅNG OM DAG. DEN HAR SOLSKYDSFAKTOR 8.



                                                                                      HARE BRA BAJSBAJS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0