N & M

Heeej ALLE SAMMMANS =)

I dag och i går har varit en bra dag i går red jag nanda hon var helt underbar hon var snäll och inte alls konstig det måste vara något med det där jackan F var med mig och slagade över hos mig vi hade det skitkul vi var ute på kvällen och tog en massa kort :) och fotade hästarna som står i hagarna i natt sover nanda ute hoppas hoppas det går bra :) det tror jag men peppar peppar ta i trä. Men F fotade när jag red lägger upp dom så ni ska se jag red i ridhuset i dag och hon var som en ängel det kändes som jag svävade i traven det var helt underbart jag kände mig duktig och nanda HON ÄR BÄST even fast hon var konstig för några dagar sen så då blir mamma och jag lite så där men gud man kan ju inte ha en häst som sparkar men när jag kommer ner senare och bara roppar på henne så tittar hon upp och blir glad då glömmer man bort hur hon va jag kommer aldrig att kuna sälja den där faking underbara hästen den är värkligen mit allt och kommer alltid vara jag älskar henne nu har min kamera laddat klar ska snart lägga in bilderna sitter och väntar på det för om 5 minuter börjar sex and the city som jag ska se det går varje kväll nu jag är skit glad för det jag och Fsåg igår =) 



                                                                                       HARE BRA BAJSBAJS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0