N & M

Det har blivit ändrade planer!
Mina föreldrar ville att vi skule sova över här i avesta =@ så jag har fåt enu en natt ligga på hämska madraser JAG VILL HEM TILL NANDA, men då är det så att idag har dom tvingat mig att åka pp till falun för att titta på tredgård så idag då kommer jag att få gå en en JÄVLA tredgård om jag inte hade det skulle jag vackna nu i min egen säng lägga in bilderna på dattorn gå ner till nanda och krama & pussa henne skit mycket och sedan skulle jag få vara med en kompis men i ställe ska jag sitta 4 timmar sammanlgt i bill och titta på hus och tredgård JAG ÄR SKIT SUR


                                                                                        HARE BRA BAJSBAJS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0