N & M



Heej i går var det jul show på skolan jag söng vet ej hur det gick men ja.
Jag söng två gånger solo och två gånger med I dem andra gångerna bangade hon. Idag har jag varit i stan men skolan skit jobbigt vi var tvungna att gå och titta på saker och jag hade dåliga kläder så jag frös som in i fan ''ursäkta språket''
men jag klarade mig i genom dagen och juste jag red i morse för att vi började kl 10 så red jag i ridhuset på morgonen skit mysigt och nanda gick jätte fint hon var inte stel bara underbar. Efter stan åkte jag med I och hennes morsa till IKEA när hittade jag hur min lägenhet ska se ut och jag köper någon när jag är stor =D men den var en etta typ för ni vet ju att dem gör så här rum man får se på och det var ett av dem fast toan fanns inte men köket vardagsrumet med sovrum fanns och jag älskade det var blandade fäger inte för mycket men mysigt och still rent precis som jag vill ha, fast kommer ändra mig när jag är stor det är jag hundra på. Men man kan ju inte gå från IKEA utan att köpa nått så jag köpte en disk borste som jag alltid gör där så nu har vi en ny hemma men jag diskar ju inte så den är ju till mamma & pappa.
Sen efter ville I titta in på hööks så jag vissade henne och där köpte jag den efter längtade tomte luvan till Nanda och en prisent till I hund Wilma ett regntäcke mycket sött. + köpte jag hästgodis.
även fast jag hade med mig 50 kr så klarade jag mig under dagen med lunch, varm choklad, och fyra saker fast tomte luvan fick jag låna pengar av I men 150 blev det inte fynd eller?

 

MIN ÄLSKADE LÄGENHET '' drev ''

I PÅ IKEA. haha =D

DAGENS KÖP.


tomte luvan är ju till Nanda men passade mig med =)
HARE BRA BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0