N & M (tävling)




Ja, ni har säkert redan fattat jag tävlade i dag HOPPNING =D.
Det gick jätte bra kanse lite vingligt men vi kom över alla hinnder med fel fritt och tiden 47,9.
Nanda var den som var mäst duktigast jag kunde ha ridit bätre än vad jag gjorde men jag vet att min hopp still
har inte vart fin för mig är den mäst att rida fort få fel fritt och sedan vara nöjd. Jag vet det där med finna vägar och alltid innan hoppningen så går jag bannan tänker på hur många galopp språng men jaja.
I var min hästskötare hon var duktig för att inte kunna så mycket om hästar men det bästa är att hon försöker, pappa får också ett plus i dag har var min funtionär och stog på bannan och viftade flaggan, mamma hade hand om hela tävlingen och tävlingen blev en sukse för det visst mamma? =D. Det roliga med dagen var också att min brosa kom han gav mig tur också, varje gång det har gått bra har han varit med så jag får väll föröka ta med honom på alla tävlingar.
Masala och S tävlade också gick också fel fritt F med på Pamir.
Fast den bästa från den här dagen som fick mäst kramar och ++++ var min underbara ponny Nanda.





HARE BRA BAJSBAJS
ps. om ni ser är nanda klippt igen ds.

Kommentarer
Postat av: Bella

vad kul gumman, garattis ! <3

2008-12-15 @ 16:02:05
URL: http://bellalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0